SLeviN Orjinal Mesajı Yazan: BİCLAR Sabah 11.30 da herkes indirebilir.oyuna hiçbir zarar vermiyor!dosyanın boyutu.82mb rapidshre yükleyeceksiniz.ok sorularınız için burdayım.hemen cevap yazarım.ayrıca istekleriniz varsa yapamıyacagım bir şey yok buralardayım!:D Yarını 4 gözle bekliyoruz dostum.Eğer yarın dediğin gibi bir şey olmazsa bu konu kilitlenicek ve sen ban yiyeceksin çünkü her zaman söylediğimiz birşey var bir işi bitirin ve öyle sunun milleti oyalamayın diye.Sana iyi çalışmalar umarım yarın bekleyenleri sevindirirsin...
SLeviN biyerimi yormuyorum sadece uyarımızı yapalımda noldu deme. Umarım yapmışsındır seni ilk kutlayanlardan biri ben olurum merak etme... Bu arada flood(ardı ardına mesaj) yapıyorsun biraz dikkatli ol flood yasak..
.ultrAslan. Orjinal Mesajı Yazan: BİCLAR başka sorusu olan varmı özellikle adriona kac ses dosyasi var peki oyunda söle bakem??
Gökhan Çok Büyük Konuşmamayım AMA Sen Yarın Bu yamayı Çıkar Ben Bu siteye Bir Daha Girmeyeceğim ve Bir Daha Fifa adına hiç bir faaliyette bulunmayacağım