BİCLAR :D :D :) EVET ARKAAŞLAR SONUNDA İSTEDİGİNİZİ YAPTIM.TÜRKÇE SPİKERİ FİFA 06 EKLEEDİM MUHTEŞEM OLDU!NASIL YAPTI DİYOSANIZ AVER TV 203 STUDIO VAR BENDE ONUNDA:D YARDIMIYLA YAPTIM!YARIN YAYINLICAM.AMA BU GÜN KİMSE TEŞEKKÜR ETMESSE:D YAYINLAMAM!OK DJ ALİ:p
MateJa yaptıysan ne diyelim helal olsun ama ben hala inanmıyorum. neden dersen çünkü yayınlamak için teşşekkür bekliyosun. yayınla zaten sana herkes tşk eder
ozon walla ben o yayınlayacağın şeyi görmeden inanmam teşekkür meselesine gelince eğer yayınlamazsan zaten kimse sana tşkkür etmez . ama eğer yaptıysan zaten fifa tarihinde bir ilk olursun ama yinede ben dereyi görmeden paçayı sıvamam yarın inşallah yayınlarsın
KalkVeSavas eğer yapabildiysen,aynı programla bende denemek isterim.full komedi yapabilirim,dediğin kadar basitse tabi,sadece ses kayıttan ibaretse.
beratkeles Ben çıkaracağına inanmıyorum... şahsen bence tabi ama çıkarırsan EA kesin sana iş teklifi yapar :D
BİCLAR Sabah 11.30 da herkes indirebilir.oyuna hiçbir zarar vermiyor!dosyanın boyutu.82mb rapidshre yükleyeceksiniz.ok sorularınız için burdayım.hemen cevap yazarım.ayrıca istekleriniz varsa yapamıyacagım bir şey yok buralardayım!:D
BİCLAR arkadaşım yarın yayınlıyınca görürsün dosya boyutu 82mb rapidshare indireceksiniz oyuna hiçbir zararı yok ama save lere var sorularınız için burdayım
35dallas35 normal boyut 82mb. tır ziplemiştir rapid için ayrıca helal ossun arkadaşım yanılmıyosam fifa için ilk defa tr spiker yapıldı
BİCLAR evt arkadaşlar toplam boyutu 82 mb bu boyut bilgisayara yüklenince olan boyut karıştırmayın ziplenmiş bouyutu 42 mb tır ok
BİCLAR arkadaşlar isterseniz full türkçe fifa 06 türkçe yamasını yapabilirm .şimdiye kadar niye yapmadın derseniz .spiker le ugtraştım.uyumadıgım günlerde oldu adsl kayıtlıyım.3gb limiti sizler için açtım.yüklü miktarda telefon parası geldi inşallah emege saygı olur .begenirsinz.oyunda hiç saçma bir kelime yok.spikerlik yapan kim diye sorarsanız ?