KalkVeSavas adamın soccercenterdan ban aldıktan sonra,patch i bir amerikan fifa sitesi üzerinden piyasaya sürdüğüne dair duyumlar aldım.
Shevchenko Orjinal Mesajı Yazan: PainkillerEvr3n Bu konu niye mizah bölümüne taşınmıyorki.Çok komik yaw:D :D :D Zaten Mizah'da :D :D :D
PainkillerEvr3n Orjinal Mesajı Yazan: Shevchenko Zaten Mizah'da :D :D :D Çok dalgınım.Bu konu daha önce Konu Dışı Forumdaydıya...Hay Allah:D :D :D
Dabulu arkadaşlar play station 2 oynamaya gitmiştim bi baktım fifa 2006 türkçe spikerli diye cd vardı. herneyse aldım taktım OYUN AÇILIURKEN MADE İN BİCLAR yazıyordu ve adam türkçe spikeri yapmış oldukçada güzel olmuş yayınlamış playsstation da türkçe spikerli fifa 2006 diye korsan cd ler ortalıkta dolaşıp duruyor :D
Gökhan Orjinal Mesajı Yazan: PainkillerEvr3n Bu konu niye mizah bölümüne taşınmıyorki.Çok komik yaw:D :D :D :D
PainkillerEvr3n Orjinal Mesajı Yazan: hizlioglu arkadaşlar play station 2 oynamaya gitmiştim bi baktım fifa 2006 türkçe spikerli diye cd vardı. herneyse aldım taktım OYUN AÇILIURKEN MADE İN BİCLAR yazıyordu ve adam türkçe spikeri yapmış oldukçada güzel olmuş yayınlamış playsstation da türkçe spikerli fifa 2006 diye korsan cd ler ortalıkta dolaşıp duruyor :D :D :D :D :D :p :p :p
gencfbdaywalker Orjinal Mesajı Yazan: gsarrafgil arkadaşlar %100 Türkçe spiker yaptım ama alkışlamazsanız yayınlamam :p :D :D :D :D
Gökhan dosyanın boyutu 100 MB rapide upload edecem ama sıkıştırınca 15 MB oluyor :p ayrıca spikerinde kim olduğunu tahmin edemezsiniz :p
.ArThuR. Orjinal Mesajı Yazan: gsarrafgil spikerin kim olduğunu tahmin edemezsiniz :p hmmm bi düşüniiim acaba Zekeriya Beyaz Hoca mı????:confused:
.ArThuR. tühhh bea abi ya reha muhtar gsl olmas zekeriya hoca'yı yapsana yaaa nsl olsa çk kolay bişii yapmak bnde yaptm ama şimdi beyaz hoca kzar die yayınlamıom....:p