bu konu daha kapanmadı mı ? yaw :D :p
mod sun işte neden kapamıyon ;)
:D gülmek lazım :p
EWt canm sıkıldığında gelirm buray:)
hehe o da güzel..
daha yayınlanmadı mı lan türkçe spiker:D:D:D:D:D:D:D:D
yayınlandı 06 forumunda dalın ve sömürün ben okula gidiyorum :mad:
Arkadaşlar Bu Sefer Çıktı TR Spiker İsteer İnanın İster İnanmayın :D :p
GECHE ARKDAŞIMIZ ÇIKARDI HADE OYNAYIN GAYRİ
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: