montecarlomen arkadaşım bunun adından bile bahsetmek girişimde bulunmak bile taktire şayandır oyüzden hata bile verse helal olsun en azından emeğine saygı duyuyorum. bende dün akşam gs çizgili formasını yaptım çok basitmiş ya forma yapmak yeterki photoshop olsun gerisi çok kolay hatta kit raptor sayesinde klüplere orijinal forma dizaynı bile yapılır geçen yıl ben 100 yıl forması dizayn etmiştim ama biliyorasunuz bazı hileler yapıldı bu yarışmada formayı yapan bile şikayetçi neyse tebrik ediyorum seni
montecarlomen birde malum tsl yama oloduğundan ordaki gs ve fb dışındaki takımlara nasıl forma yapacağım ve değiştireceğim bilmiyorum yani kit raptorla imkanım varmı buna yoksa mutlaka installl şeklindemi olmalı yani yama programı ile
cracks Orjinal Mesajı Yazan: eRn Gençlik yeni uyandım birde baktım aaaaa türkçe spiker yayınlanmamış BİCLAR denilen komedyen arkadaş tarafından. Bir şaşırdım,bir şaşırdım, şaşkınlık hali içersindeyim. :D:D:D bir kötü oldum.bifena oldum.bakkala söleim.2 bira gwetirdi çaktım kendime geldim muahahaha :D:D
03Gs1905 ule ne adamlar var be demek türkçe spiker yapmış 26 günde.Bu çocukken okuduğumuz 21 günde devrialem masalına dönmüş... Elim ferahlarsa bende kuş dilinde spiker :D :D :D yapayım bare...
gencfbdaywalker Orjinal Mesajı Yazan: KalkVeSavas Açın şu adamın banını ya,belki doğru söylüyordu adam :) :D :D :D :D
Gökhan yaw arkkadaşlar herşey iyi güzelde bu geyikten mahrum kalan arkadaşlar var daha :p :D edit : bu arada ban süresiz :D:D:D
gencfbdaywalker Orjinal Mesajı Yazan: ogk stres atmak isteyenlere burayı tavsiye edeceğim :D:D:D :D :D :D :D