Matrix_batmen hayır bana 2 kere oldu adam 15 gün içeresinde siteye giremiyo forumdaki yazıları göremiyo
Matrix_batmen hayır 15 günden sonraa üyeliğini siliyorlar sonrada adam baştan üye oluyor ama keşke olsa adam bi yerde bi yazı yazdımı adamı rezil ederiz
GechE sizi bilmem ama ben bugün adamın kulağını epey çınlatıcam hatta başladım bile .............................
ismet_nash arkadaşlar inanmıyorum size yaw dah abir gün bile olmamış 176 mesaj atmışşsınız yaw bu boş konu için töbe töbe biraz ilerleyimn yaw ;)
SLeviN Gençlik yeni uyandım birde baktım aaaaa türkçe spiker yayınlanmamış BİCLAR denilen komedyen arkadaş tarafından. Bir şaşırdım,bir şaşırdım, şaşkınlık hali içersindeyim. :D:D:D
ahmeturgut Şuan çok sinirliyim nerdeyse mouse kırıyordum bu ne terbiyesizlik bizi boşu boşu na heveslendirdin bizde birşey zannettik. Abi bari siz yapında türkçe spikeri görsünler o zaman konuşsunlar.
Gökhan Orjinal Mesajı Yazan: ahmeturgut Şuan çok sinirliyim nerdeyse mouse kırıyordum bu ne terbiyesizlik bizi boşu boşu na heveslendirdin bizde birşey zannettik. Abi bari siz yapında türkçe spikeri görsünler o zaman konuşsunlar. abi ne heveslenmesi yaw :) bu konu neden buraya alındı sanıyorsun :D
lockedstyle arkadaşlar FIFA 06 için arapça spiker yaptım.tabi FLY tv kartımın yardımıyla boyutu 100 mb zipleyince 3mb oldu rapidden yollarım yarın :D:D:D:D:D
gencfbdaywalker Orjinal Mesajı Yazan: lockedstyle arkadaşlar FIFA 06 için arapça spiker yaptım.tabi FLY tv kartımın yardımıyla boyutu 100 mb zipleyince 3mb oldu rapidden yollarım yarın :D:D:D:D:D o da güzel :D
SLeviN Bende cover yaptım futbolcuları ingiliz aksanıyla,golleri italyanca olarak sunuyo ayrıca tribünler i...ne hakem diye bağırıyo. Çok çalıştım yaklaşık 26 sn. yalnız boyutu çok büyük dosya parçalanmadığından upload edemiyorum kusura bakmayın :p:p:p
aLeX_ThE20 Bence en baştan cevap bile yazmamanız gerekirdi.0 cevapla konu zaten inanılır olmadığını gösterirdi girmeden :D:D:D:D
Burakreis bende yarın başlıyorum türkçe siper olayına 1 hafta sonta upload ederim bekleyin :p :D :D :D
KalkVeSavas Ea daki kankam abdurrahmanı yanıma aldım ve çalışmalarıma başladım. 1 hafta sonra hazır . Turgay şerenle yorumlayacağım maçı naklen.
Matrix_batmen arkadaşlar fifa 2006ya sırf komiklik yaptım hakan şükür topu alınca balıyorum küfürlere alexde öyle çok çarpıcı açıklamalar yaptım yarın tam bitmiş olarak uplad yapacam.