SercanRonaldo tr ligle başlarım %98 daha sonra ingiltere ye transfer olmayı severim..ben tr eng almanya ispanya italya 5 lig açıom...italya ligi az gol olan daha çoq zeka gerektiren bi lig...ispanya ise sürprize açık italya gibi...ingiltere ise bol gollü...neredeyse dakka başı gol gelen bi lig yani bnm ligim...tr ligi ise herşey olabilen sonuncu takım bile lideri yenebilen bi lig bunun çoq örnei war en son hatırladıım we bozguna uğradıım Gs-denizli maçı war..sonuçta ispanyayı tercih etmem..ingiltere ilk tercihimdir..daha sonra italya...ama ne olursa olsun ilk önce tr daha sonra avupaya.. ;)
MaNiaC_Manager Tabiki england premier lig ya tüm takımlar güçlü bide tottenham ı alıp chelsea mancehter arsenal ile kapışmaç ayrı bir tat bence sonra da brezilya ligi inanılmaz oyuncular geliyor alt yapıdan lig karma karışık oluyor en iyi durumdayken en kötü duruma gelebiliyorsun çünkü yeni gelen oyuncular ligi duman ediyor :D
Ozzy_AFR italya ile baslarım arada bi ulkeme kesin olmayan donusler yaparım ama futbol hayatımı italyada surdururum :D
Pierre Van Hooijdonk genelde türkiye'de 1.ligde düşmemeye oynayan takımları tercih ederim bazen türkiyede alt ligden alırım yabancı favorim ise italya ve ingilteredir.
CesC256 İspanya (çünkü Barça var) we italya serie a. FM2006'da ingiltere premier liginden hiç takım yönetmedim çünkü ben genç oyuncular almayı severim ama onlarada çalışma izni alınamıyor
Nightwatch **ingiltere nationwide conference north/south şuan için en zevk aldığım lig...yarı amatör bi takımla başlıyorsunuz elde para yok pul yok oyuncular çok kötü.... yoktan var ediyorsunuz işte...ben carshalton athletic i seçtim ilk yıl 13. oldum 2. yıl açık ara farkla lider bakalım seneye napıcaz :)herkese tavsiye ederim**
Chokeslam brezilya ligi we italyada serie a cok zewkli..hele italyada udinese gibi bir takım oldunmu... premier liginde aston willa , everton , crystal palace gibi takımlarda cok zewk verior
Pierre Van Hooijdonk Orjinal Mesajı Yazan: takunya Ufak alt liglerde oynamayı severim genelde. Bu aralar Danimarka 2. liginde oynuyorum. İngiliz Premier Lig'i daha bir severim ama. aynen bende türk alt ligleri seviyorum
jailer simdiye kadar hiç türkiye den baska bir ligi 2 sezon oynamadım en iyisi türkiye 1. ligi çünkü oyuncularin hepsini tanıyorsunuz yada ingiltere 1 ligi baskası ise yaramaz