dozdoz Ben her zmn lıg acarken teredutte kalrm mesela genlede ıngılıtere acardım bu sefer ıtalya actım ispanyayıda hıs sevmem suan ıtalya ve ıngıltere acık ıtalyada ineterım sızler arkadaslar?:drooling:
takunya Ufak alt liglerde oynamayı severim genelde. Bu aralar Danimarka 2. liginde oynuyorum. İngiliz Premier Lig'i daha bir severim ama.
yigit1907 ben turkiye ligini severdim ama oyundaki fikstür hatası beni ingiltere ligine sürükledi. şimdi aston villa daym. ligte 2.yim ama daha 21. hafta
dozdoz ben kapadım italyayı valla sımdı :) gene ıngıltereme gerı donecegım takım bakıorm sımdı ya chelsea yada liverpool:P
sendersonamca Türkiye Ligleri İtalya Ligleri İspanya Ligleri Finlandiya Ligi ve tabiki Major League Soccer
Shevchenko Orjinal Mesajı Yazan: h@s@n türkiye ligi iyi ama sampıyon olnca para vermıolar ondan serie a.oynuorm... hadi len serie a oynuyomuş her gün lig değiştiren benmiyim bi oynadığı takımla ertesi gün oynamaz bu hemen başka bi takım veya lig :D benimde tercihim serie a çümkü milanımın ligi :gozluk: bide türkiye ligi
Dabulu italya seria nın en zevkli lig olduğunu düşünmemden sonra benim için bugünden itibaren en zevkli lig listesine BUNDESLİGA da girmiştir. gerçekten çok zevkli herkse tavsiye ederim...
juzam türkiye liginde sadece gençlerbirliğiyle oynarım diğer favorim brezilya italya ingiltere conferance ligleri