Cesc Italian Serie A -> çok çekişmeli ve zevkli oluyo. İspanya First Division ve French First League bunlarda çok zevkli. Premier ligi daha hiç denemedim (fm2006 da), chelsea tüm puanları silip süpürüyo
uAnil Bende yeni lige başlıcam ama barca ve chelsea konusunda tereddütlüyüm.. sizce hangi takımı ve hangi ligi seçmeliyim ? siz hangi takımla oynuyorsunuz ve memnunmusunuz ?
uAnil ilic dostum bende barcayı seçtim ama henüz lige başlamadım.. marsilyadada ribery var ne işin var o takımda :D
ceza_m totthenham idolüm defoe mükemmel oynu 1 sne oynattım tek forvet chelsea ye 35 milyon dolar teklif etti satmadım mükemmel oyuncuları war
Thor Danimarka SAS Ligi'nden FC København ve İngiltere Coca-Cola 1'dan Millwall. Millwall'u niye sevdiğimi bilmiyorum:), FCK'yu ise zaten tuttuğum takım oludğu için seçiyorum.
Cesc Orjinal Mesajı Yazan: uAnil ilic dostum bende barcayı seçtim ama henüz lige başlamadım.. marsilyadada ribery var ne işin var o takımda :D :D Sattım zaten Ribery'i.:D Barcelona'yla çok zevkli oluyo gerçekten
Cesc Orjinal Mesajı Yazan: gorkem_1990 Barcelona'dan herhalde en cok zevk alan benim 2040 yılına kadar ilerleyince :) :) Ben o kadar ilerlemesemde bende çok zevk aldım