ben FC Bayern rakibim BayerLeverkusen almanya kupası maçı
pizarro ile 1 gol buldum durumu 1-0 yaptım
1 gol daha attım yine pizarrro ama ofsayt die sayılmadı
1 gol daha yine pizarro yine ofsayt çoqq sinirlenmedim 1-0 olsun bizim olsun dedim
ama 85.dk'da bayer bi gol buldu
ben başladım bildiim tüm küfürleri saymaya
uzatmalar oynanırken 90+4 civarı bir gol daha yedim ve maçı 2-1 kaybettim vede kupa gitti