Az önce yaptığım maçın gazıyla böyle bir konu açma gereği duydum :) İlginç maçlar burada toplansın.

İzlemek isteyenler için de download buradan; http://rapidshare.de/files/7149310/Br_nsh_j_v_Fremad_Amager.pkm.html
SS ve link'ten sonra maçın öyküsünü anlatabilirim artık :)
Takımım, Danimarka 2. lig takımlarından Fremad Amager. Hedefi küme düşmemek olan, mütevazi bir takım. İlk lig maçımızı kaybettikten sonra, 2. maçımızı kazanmak şart olmuştu.
Büyük umutlarla başladığım maçın 9. dakikasında kalecim sakatlandı. Danimarka 2. Ligi'nde sadece 4 yedek hakkınız olduğu için ben de kadroya yedek kaleci koymamıştım. Kaleye mecburen bir defans oyuncusunu koydum :) Artık rakibin her isabetli şutu gol demekti. Çok dikkatli olmalıydık.
15. dakikada golü bulduk. Bu bir mucizeydi, nasıl yani derken, hemen 3 dakika sonra bir gol daha bulduk. Kalede bir defans oyuncusu varken, 2 gol birden bulmuştuk. Üstelik dakika henüz 18. Tam oh çekecektim ki, 22. dakikada görülen bir kırmızı kart yüzünden takımım 10 kişi kaldı. Ellerim titreye titreye taktikte değişiklikler yapmaya başladım. Time Wasting'i kökledim :) Rakibin henüz isabetli bir şutu yoktu. Fakat mucize devam ediyordu, dakika 33'te skoru 3-0'a getirdik. Dakika 39; 4-0. Ağlayacağım artık. İlk yarının sonlarında, duraklamalarda yaklaşık 30-35 metreden harika bir gol daha atarak, soyunma odasına 5-0'lık, net bir skorla gittik. Kalecisiz ve 10 kişiyle...
2. yarıya pek iyi başlamadık. Bir gurbetçimizin golüyle durumu 5-1'e indirdiler. Ayrıca bu, rakibin ilk isabetli şutuydu :) Dakika 63'te penaltıdan kazandıkları golle 5-2 oldu skor. Ve 72. dakikada rakibin kırmızı kart görmesi sonucu tam bir oh çektik. Artık iki ekip de 10 kişiydi. Fakat onların artı olarak bir de kalecileri vardı :) Herşeye rağmen son 20 dakikada da direnmeyi başardık ve maç 5-2 bitti. FM06'daki en zevkli maçımdı.
amma yazdım be. bu yazıyı baştan sona okuyan 10 kişiye çekilişle, tarafımdan imzalı Scn t-shirt'ü yolluyoruz :P