ben oyunda 3 takımla oynuyom(inter,schalke,barca) 3üde şamp.lig.'ne katılıyor grup kuraları çekildison grup aynen şöle
1-**İnter**
2-Chelsea
3-Fenerbahçe
4-**Schalke 04**
ben bi sevindim iki takımım^da aynı gruba düştü die
ilk maç ahada bizim takımlar karşı karşıya hadeeeeee
interde forvet üçlüsü Adriano-Gökhan Ünal-Martins
maç başladı
sn 12 bizim üçlünün paslaşmaları sonucunda(santradan hemen sonra) gökhan golü buluyo
dk 12 martinsin pasında gökhan ceza sahası dışında bi çakıyo GOOOOLLLLL!!! YARIM SEVİNÇLİ YARIM HÜZÜNLÜÜM
DK 18 adrianonun süper pasında boş kale gökhan ve gooollllll
bizim schalke bi gaza geldiii
kobiaşfili ortasında afellay 3-1
afellayın içeriye attıı topta kuranyi 3-2
İLK YARI BİTTİ:SKOR 3-2
ikinci yarı başladı recoba pası attı martinsssss 4-2
tevezin pasında kuranyi skor 4-3
martinsin pasında adriano skor 5-3
gene tevezin pasında ve gene kuranyi 5-4
afellay'ın kornerinde bordon kafa ve skor 5-5 ve o sırada dk 91
müthiş bi kontraatak gökhanın şutuuuuu veeeeeeeeeeeeeeeeee rost son anda çeldi korner figo topun başında ceza sahasının dışına attı solari bomboş ceza sahası dışından şuuttt ve gollllllllllllllllllllllllll
MAÇ BİTER,SİZ BAKAR:SKOR 6-5