We_Turka1907 **Ben Pes5 De Hayal Kırıklıgına Uğradım .. Adamlar Gerçekci Yapalım Derken Abartmışlar.. Çalım Çok zor .. Hız Baya Düşmüş ... Ayrıca Faul Adamı Deli Edicek Kadar Fazla oluyor ... Umarım Alışırım.. Yoksa Silmek zorunda Kalıcam .. 10 Yıldır oynadıgım Seri ... **
xxxxxxxxxxxxxxxx yaw neye inancamı şaşırdım valla biri diyo alın foto biri diyo yalan kafam karıştı yaf :aua29jo:
mustea Orjinal Mesajı Yazan: We_Turka1907 Ben Pes5 De Hayal Kırıklıgına Uğradım .. Adamlar Gerçekci Yapalım Derken Abartmışlar.. Çalım Çok zor .. Hız Baya Düşmüş ... Ayrıca Faul Adamı Deli Edicek Kadar Fazla oluyor ... Umarım Alışırım.. Yoksa Silmek zorunda Kalıcam .. 10 Yıldır oynadıgım Seri ... abi ne alaksı var bu konuyla :p
MateJa top toplayıcı çocuktan bi screen alsaydın inandırıcı olurdu. ama boş bi saha ve sadece top var. kim inanır. şahsen ben inanmadım ama bence kadir inanır:,( :,( (iğreeennnççç) :D
barishagi Orjinal Mesajı Yazan: NoBRe top toplayıcı çocuktan bi screen alsaydın inandırıcı olurdu. ama boş bi saha ve sadece top var. kim inanır. şahsen ben inanmadım ama bence kadir inanır:,( :,( (iğreeennnççç) :D ne alakası var!taam ya inanmayan inanmasın diicek lafım yok...iki saat sizi inandırcak diilim
JustRelax ŞOK ! . Kaleci "Julio César" mayoz bölünme aksiyonuna uğrayarak 4'e bölündü! Stam hakemin kararlarına çok sinirlendi. Hakeme çok kızan Stam , Hulk'tan esinlenerek bir dev'e dönüştü! %101 PHOTOSHOP !!! PhotoShop RuLz...
âİ£T10 Orjinal Mesajı Yazan: ZoRo Eee gusel kardesim adam sizi nasi inandiracak ne istiyorsunuz ? Ya bbirader pes5 veya we9 aynı şey...pc'ye yeni çıktı ama ps2'de haftalardır var...Hiçmi kimsenin başına gelmez bu olay? Onu geçtik avrupada vs hiçmi meydana gelmez? Bi tek bu arkadaşın sölemesi garip geldi...En mantıklısı sizlemi uğraşcam demesi yerine büyük ihtimal böle bişe olduysa save'lemiştir...SAve dosyasını koyar buraya millet alır izler...Baş türlü inancanı sanmam kimsenin...
MateJa Orjinal Mesajı Yazan: uA-Batuhan ŞOK ! . Kaleci "Julio César" mitoz bölünme aksiyonuna uğrayarak 4'e bölündü! Stam hakemin kararlarına çok sinirlendi. Hakeme çok kızan Stam , Hulk'tan esinlenerek bir dev'e dönüştü! %101 PHOTOSHOP !!! PhotoShop RuLz... KONAMI bu sene oyuna güzel şeyler eklemiş. Kaleciniz mitoz'a uğradımı oh rahatsınız. Almadık kupa yenmedik takımk bırakmazsınız :scn_dj:
R@PP€R Orjinal Mesajı Yazan: uA-Batuhan ŞOK ! . Kaleci "Julio César" mitoz bölünme aksiyonuna uğrayarak 4'e bölündü! Stam hakemin kararlarına çok sinirlendi. Hakeme çok kızan Stam , Hulk'tan esinlenerek bir dev'e dönüştü! %101 PHOTOSHOP !!! PhotoShop RuLz... Sana bi şey söliim mi :hihi: Mitoz bölünmede hücre ikiye bölünür sanırım mayoz bölünme diyecektin :gozluk: :D :D :D ;) :p :sly: :D :D
.ultrAslan. photoshop oldugu cok belli oluyor iste bir pes ci..pesi fifadan daha ii göstermek icin elinden geleni yapiyolar böleleri (fifa daha ii herzaman:D)