Orjinal Mesajı Yazan: demon1c
takımda serkan balcı + hakan şükür dısında işini yapan olmadı . bi volkan ustune dusen gorevi yaptı dierleri sahada dokuldu . huseyin 2. golde cok hatalıydı onceden ofsaytı bozdu sora ise topu ayaından kacırdı . emreye ihtiyacımız wardı ama olsun bz onları istanbulda eleyecegiz !
Kardes afedersin Hakan ne yapti? Sahadamiydi? Ben göremedimde. Ya disarda genc, yetenekli ve süratli futbolcular var halen takmislar buna. Abi Ha-kan bit-ti. Suc ama hakanda degil, oynatanda. Yalnis degisiklikler yapanda. Selcuk bence futbolcu degil. Büyük takimda olmasalar Selcuk, cimsir gibi oyuncular galiba mlli takimda zor oynar.
2. golde cimsir kadar suclu olan Toraman var,ki onu hic begenmiyorum. Ya Önder neden cagirilmiyor? Yoksa belcika icin oynamismi?
Bence forvette bugün birbirine alisik Ümit K. & Necati oynasaydi yenerdik, en azindan berabere kalirdik.
Fatih Terimi zorla getirtenler, gördük...