Aslında pankart yaptırmak lazım.Stadın muhtelif yerlerine asılabilir.Mesela "Medeniyet görmemiş ayılar"Medeniyetiniz batsın"vb. sonuçta dünyada bir sürü insan bu maçı izleyecek.Futbolcularımıza da çok büyük iş düşüyor.İlk maçtaki kişiliksiz futbolu bu maçta sergilememek gerekir.
Aklımdan ne geçiyor varya!!! İstanbul'daki yunanistan maçına başladığımız gibi bir başlasak sonunu hayal bile edemem.(0-0 bitmez merak etmeyin)