1- kötü oynadık. 2-0 a bile şükretmeliyiz.
2- kötü oynamamızın sebeplerinden biri eksiklerimizin fazla olmasıdır -ki önemli oyuncularımız eksikti...
3- oyuncularımız sarı kart görmekten ürkerek çok ürkek oynadılar.
4-medeniyet in beşiği denilen ülkede oyuncularımız çok fazla gerildi ve çok kötü olanaklar sağlandı.
5- saha da fatih terim e yapılan saygısızlıklar görmezden gelindi.
6-volkan a yapılan hareket sonrası isviçre santraforuna sarı kart gösterildikten sonra trübünlerden yabancı maddeler yağdı.. ( neden mi yabancı madde yağdı sebebi açık onlar sarı kar görmeye alışık değiller ya ondan olsa gerek)
7-maç bitiminde oyuncularımıza ve başta fatih terim olmak üzere teknik heyetimize küfürler yağdırıldı.
BUNLARA GÖRE...:
1-isviçrenin trübünlerden atılan yabancı malzemeleri değerlendirerek isviçreye ceza verilmesi gerekir.
2- hatırlarsınız mutlaka saraçoğlunda bir ingiltere maçı oynamıştık ve devre arasında soyunma odası koridorlarında bazı olalar çıkmış türkiyeye yüklü para cezası verilmişti. BU maçtada benzer olaylar yaşanmış isviçreyede yüklü para cezası verilmelidir... (tabii verilmez malum şartlardan dolayı)
3-İsviçre hakemler tarafından kollandığı bir kez daha gün yüzüne çıkmış malesef avrupadada futbol skorları sağa dışından yönetilmektedir.
4- bu akşamdan itibaren benim en nefret ettiğim ırklar listesine İSVİÇRE de girmiştir.
5-yaptıklarının yanlarına bırakılmayacağını biliyorum. ONLAR BİZE PİSLİK YAPARLARSA BİZ TÜRKLER ONLARI ÖYLE BİR CEHENNEME SOKARIZ Kİ YAPTIKLARININ ONLARA KRALINI YAPARIZ... (yani karizmaysa karizmanın kralı bizde ;))
6- saraçoğlunda oynayacağımız maç için cezalılarımız ın cezasının bitmesiyle çok daha farklı maç olacağını düşünüyorum...
7- çok daha farklı maç olmasına rağmen hakemler tarafından engellenerek dünya kupasına gidemeyeceğimizin farkındayım.
8- İSVİÇRE nin iyi bir takım olduğunu düşünmüyorum iyi bir takım ollsalardı mutlak pozisyonları aptalca harcamazlardı.
9- umarım saraçoğlunda gerek sahada iyi mücadele ve güzel futbolla rakibimizi yeneriz ama saha dışı etmenlerle de mücadele edeceğimizi unutmamız gerekiyor.
10- bundan böyle isviçre medeniyetin beşiği olarak anılmamalı böyle bir benzetme yapılmamalıdır çünkü haketmiyorlar...