Orjinal Mesajı Yazan: _VeNoM_
4-0 alııcaz.....
FM 2006'da da eşleşti ben de iki takım ve Türkiye 4-0 kazandı:D
inşallah gerçekte de böle olacak
inş. ama ben pek 4-0 biteceğini sanmıyorum zorlu geçecek maç. ama birde şöyle bir söz var ya
"hayatta bi oyundur ama üminstall ve reinstall seçenekleri yoktur...!"
şimdi bu söz kafamı çeldi olabilirde :D