Orjinal Mesajı Yazan: tramp_1905
ben ovnmuyorum suan durumumuzun hic de icler acıcı olmadıgının da farkındayım merak etme ama adam resmen capsız bi sekilde siz kimsiniz ki ne kazandınız derse de tarihi acarım ona, kimse alınmasın.. (dün de feneri tutuyodum ama yenilmek icin her kosulu hazırladı oyuncular ve daum)
Benim demek istediğim şu:"Bazı Galatasaraylılar hep;bilmem kaç yıl önce aldıkları kupadan bahsediyorlar.Tek savunmaları bu.Acaba çok merak ediyorum.Günün birinde Fenerbahçe kupayı alırsa GS'lılar kendilerini FB'ye karşı nasıl savunacak."Ayrıca ben aldığınız kupayı küçümsemiyorum.Çok büyük bir başarı.Hatta kupayı aldıkları için GS'lı futbolculara(o zamanki)helal olsun.Birde bir örnek vermek istiyorum.Bir gün bir GS'lı arkadaşımla sohbet ediyorum.Konu bi sebep yüzünden futbola yöneldi ve sonra:
O:
---Sizin Avrupada ne başarınız var ki dedi.
Ben:
---Şu ana kadar pek bi başarımız yok dedim.
O:
---Fener takım mı?dedi.
Ben:
---Siz tamam kupayı eskiden aldınız ama şimdi avrupada birşey yapamıyorsunuz dedim.
O:
---O kupa bize yeter dedi.
Yani hep aynı şeyi savunuyorlar:KUPA KUPA KUPA
Madem GS çok büyük bir takım o zaman her zaman alsın o kupayı.
Not:Bana paramız yok da,stadımız kötü de gibi hikayeler anlatmayın.