Arkadaslar ben statta oldugum icin göremedim heralde. Aurelio neden atildi? Yani stattada herkes hakemle akraba oldu. Orda öyle görünce bisey yoktu gibi.
Sen 2 mactir Yozgatliyla basla, önemli macta kazma Selcugu oynat. Tamam Yozgatlida pek iyi degil ama en azindan formundaydi bugünlerde. Nasil 90 dakika tahammül etti Selcuga hayret. Her zaman diyorum: Selcuk, Yozgatli ve Semih. Bunlarin bizde yeri yok ya. Oyniyamazlar bizde.
Schalke ilk devre cok iyi oynadi biz hic oynamadik. Ama 11 kisiden vazgectik 10 kisiyle bitirseydik bu mac en azindan berabere biterdi. Tuncayla Appiah 2. yarida süper oynadi, savasti. Rüstü'nün biran önce kaleye gecmesi lazim. Volkan ilk devrede yine inanilmaz hatalar yapti.
Hakeminde masallahi vardi. Bize tak diye 3 sari kart, Anelka'yi kac kez indirdiler bisey vermedi. Sonunda sadaka verir gibi ayip olmasin diye bitane cikarde kazmalara. Bu bizim milli maci böyle yönetirse vay halimize.
Ayrica bazi arkadaslarin nasil iyi hakemin olunur düsüncesini anladim. Fener'e karsi, her kararda, hakli haksiz, FB'nin aleyhine düdükleri calacak. Ayip be...