Maçı hakeden kazandı diyecem ama 2.yarı Schalke Fenerin 9 kişi olmasındanmıdır artık nedendir,2.yarı ilk yarı kadar etkili değildi bence.Fenerbahçe'de tam iyi oynamaya başladığı anlarda eksik kaldı.
Bence Fenerin tur atlaması çok zor.Schalke ve Milan çıkar diye düşünüyorum...
Milan maçında Luciano ve aurelio yok(Başka eksik varmı bilmiyorum).Bu fener için yine dezavantaj...é milan'ın da zor duruma düştüğünü düşünürsek beraberlik için bile gelmiyecektir istanbula.Sonuçta Schalke ve hamit :) müthiş oynadı ve maçı kazandı.Hakemde bu zamana kadar gördüğüm en iyi hakemlerden biriydi.Belkide türkiye'de ki hakemleri görünce bu çok iyi geldi :D
Fenerbahçe'ye UEFA'ya gidebilirse şimdiden başarılar diliyorum :)
Saygılar...