Orjinal Mesajı Yazan: mayazb
Bütün takımı (kırmızı gören sorumsuzlar hariç) üstün mücadelelerinden ötürü alınlarından öpüyorum. Aurelioyu şiddetle kınıyorum bence bu sorumsuzluğunun cezasını çekmeli yani yönetim bi ceza vermeli..Eğer 10 kişi olsaydık biraz daha zorlayabilirdik ki 11 kişi olsaydık yenerdik , bana göre Shalke çok kötü oynadı.
11 kişi olsaydınız yenemezdiniz.
1) Kaleye 1 tane şutunuz yok.
2) schalke 1-0 yenerken üstelik kendi sahasında maçı vermez.
3) Fb maça stresli başladı, telaşlı başladı.
yani herşey boşa çıktı sıfıra sıfır elde var 0 .