Orjinal Mesajı Yazan: tramp_1905
bu fenerlilerin imzalarını okuyup okuyp guluyorum ben yaw..
arkadaşım sen kendi haline gül bak şunu unutma siz bu çok öğündüğünüz yerlere göklere sığdıramadağınız uefa kupanızı hatırlatırım 4.sene şampiyon olduğunuz dönemde kazandınız fakat milan maçından önce chealse den 5 tane yediğinizi hatırlatırım ondan evveliki 3 sene ;
1998-1999 sezununda ise ilk birler çıktığı için 2 .olan gs gidememiş
1-Juve 8
2-Gs 8
3-Rosenborg 8
4-Atletic 6 ve bundan sonraki süreçte gs uefa kupası mecarası başlıyor 3.olupta kupayı aldığı başarılı dönem geliyor
Sezon 1997-1998
1-Dortmund Puan : 15
2-Parma : 9
3-Sparta Prag : 5
4-Galatasaray : 4
bu arada mükemmel bi avaraj: temsilcimiz Attığı 4 Yediği 11
1995-1996 sezununda zati beşiktaş Rosenborg yenilip baştan havluyu atmış
1994-1995 sezonunda ise temsilcimiz sonuncu olmuş :
1-Göteborg 9
2-Barcelona 6
3-Man.United 6
4.Gs 3
ve yine avaraj kötüymüş Attığı 3 Yediği 9
1993-1994 sezonuda;
1-Barcelona
2-Manoco
3-Spartak Moskova
4-Gs
ve avaraj yine daha kötü Attığı 1 Yediği 10
Kaynak:UEFA
Yani arkadaşlar burda amacım Gs yi kötülemek yerin dibine sokmak değil avrupada başarılı olabilmak için 5 yıl ve daha üzeri bir süreçte hep sonuncu ve avaraj takımı olması ile başlamıştır ve en sonunda mutlu son gelmiştir bu yüzden yorumların daha akılcı olması için bu çalışmayı yaptım yoksa hiçbir takımı irdelemek değil amacım;)