ardababa Ea ballack hiç benzemiyordu yaptığın iyi oldu adamı oyundayken kim olduğunu zor anlıyodum ...
DjMaHo ya arkadaslar bu faceleri oyuna nasil aktariyorsunuz kac aydir ugrasiyorum oraya buraya mesaj atiyorum yardim istiyorum cevap yok yeni üyelere biraz yardimci olsaniz cok güzel olucak ya gercekten
Maesttro trabzonspor da az face var, 10ur bir face rica etsem ? ben Hüseyin cimsir face rica ediyorum hüseyin cimsir : http://www.trabzonspor.org.tr/futbolcuistatistik.asp?id=209
bugraturker1 10ur sivassporun oyuncusu edson un face sini yapsana bi http://www.sivasspor.com/index.php?option=com_content&task=view&id=1244&Itemid=69 burda forvet oyuncularında artık resmi halledersin
10UR Çok saolun vaktim olsa yeni çalışmalarla döneceğim ama vaktim yok. Nasipse World Cup'a artık. 2006 için bu kadar yeter galiba.
Hilario Onur abi, Allah rizasi icin son kez Fifa 06 bir face yap ozaman.:o Hüseyin cimsir : http://www.trabzonspor.org.tr/futbolcuistatistik.asp?id=209 insallah yaparsin son kez icin:)
kaant • Import/Export EAGraph, Biggui, Fatbhbuilder • Texture Making Fshtool, Photoshop • Model Editing Oedit ya bu prog ları nerden buluyoz ben bi turlu bulamadım daa bi yardım edermisiniz