Orjinal Mesajı Yazan: 10UR
Bir ara yaparım. Ama o ara hiç olmuo artık:(
olsun canın saolsun gardas sende haklısın zaten bi yandan okul bi yandan sitedeki istekleri yapmak kolay degil tabi ben okul yuzunden PC ye ayda yılda bi defa bakabiliyom zaten
sen kendine ii bak o da bana yeter...;)