10UR Yeni faceler gelicek ama hala bilgisayarım gelmedi servisten. Bu arada Türk sitemiz varken başka sitelere ne hacet:) Yorumlarınız için saolun.
Ferman31 nuri şahin e hasta oldumm süper ama benim fifa ya nasıl aktarıcam onu bilmiyom yardım eersen sevinirim.alpayda güzel olmuş.
David3000 10ur arkadaşım faceler nasıl oyuna ekleniyo programı varmı varsa versen linki çok iyi olur 10ur.:)
phatuphatu http://rapidshare.de/files/30715361/BigGUI.zip.html al bu programla oyuna faceleri atabilirsin
Ron4LdiNH0 Yaparsan çok sevinirim ___________________________________________________________________________________
10UR Üniversite olayı için İstanbula tşaınıyorum şu aralar. Taşınma olayı bitsin kayılar fln yapılacak şu yoğunluğu atlattıktan sonra eskisi gibi facler yamaya başlayacağım. Devamlı yapacağım diyorum ama hep bi terslik çıkıo ama çok istekliyim gerçekten.
komser_bboy 10UR slm ben yeni üyelerdenim ama farketmez neyse, ben senden bir şey isteyecektim. facelerini beğendim onları ne zaman birleştirip bir yama halinde çıkaracağını bilmek istiyorum tşk . . .
RoBiNHo_I0 rim\Resimlerim\Bobo95234.bmp Bobo,gökhan zan,runje,burak yılmaz,ibrahim toraman ve nobre TSl fe oloacak dimi faceleri
bjklifatih Orjinal Mesajı Yazan: komser_bboy link versene bi:) Ana Sayfa da DOSYALAR bolumunde FIFA06 ve TSL NANO DETAILED onu indir;)