onur arkadaşım üşenmedden bütün formu okudum bütün hepsi süper bende senin dökümana bakarak yapmayı düşünüyorum ama photo shop silinmiş tekrar bulunca.ama senin kadar iyi olamam çok çalışmam gerek .bu arada i.mansızın fotoğrafını belki molpedin sitesinde bulursun çünkü o reklam yıldızı topçu değil:))))