10UR Ya o çene kısmını sakal yapacaktım. UV Map ile o gece kafasıyla çekmeyi unutmuşum. Neyse zaten öylesine yapmıştım. Bu arada yazmayı unutmuşum arkadaş Beckham oluyor:)
...Mehmet... bravo cok güzel bicalıs ma ama becham ın en cok saclarını begendim oyun daki benzemiyor du zaten basarılar dilerim...
Ronadinho face lerin cooook guzel kardes kayserı sporada bakarmısın!!! _?_ http://www.kayserispor.org/news_cat.asp?CATID=13
...Mehmet... 10ur gardas mükemmelsin hepside harika özellikle mehmet yıldız la balili cok güzel ellerine emegine saglık basarılar...
Necaty Sivas Faceleri mükemmel bakmasanda canın sag olsun!!! o şimdi yapıyodur cevap yazmadığına bakma:D
Ronadinho Orjinal Mesajı Yazan: Necaty Sivas Faceleri mükemmel bakmasanda canın sag olsun!!! o şimdi yapıyodur cevap yazmadığına bakma:D ok
10UR Şimdi anadoludan yapıcaklarım; Kayseriden Samuel Johnson Ankaragücü'den İ. Mansız Samsundan Serkan Aykut G.Antep'den Ömer Çatkıç
10UR Sizce bu kim? Bu arada bana İlhan Mansız resmi bulabilirseniz çok iyi olur. Mümkünse büyük ve karşıdan çekilmiş olmalı.
10UR Doğrudur:) Bu arada ronaldinho, o verdiğin sitede S.Johnson'un fotorafını bulamadım. Bana bulup verirsen çok sevinirim. Birde İ.Mansız fotosu lazım.