bu yarışması bence çok güzel bi düşünce , ancak golleri izleyebilmek için bu şekilde büyük dosyalar indirmek zorunda olmamız bence pek ii deil. bence başka bi yol bulunmalı. mesela pes 5 de option file olarak yarışacak 10 gol folder 6 (bu folder ı kullanan yoktur galiba) diye bir folder içinde numaraya göre kayıt edilmiş şekilde sunulabilir. biz de bu folder ı pes in option file ı na atar izleriz. hem böylece daha az boyutta dosya indirmiş oluruz, hem de pes 5 deki kamera açıları ile golun her yönden zevkini çıkarır daha ii deerlendirme yaparız. sonra da option filedaki numarasına göre oyumuzu kullanırız . bence fena olmaz .
bi de gol yarışmasına katılmak için golümüzü nereye veya kime yollayacağız bir bilgi verirseniz sevinirim.
bu arada bu haftanın golleri çok ii , atanların ayağına sağlık.. :)