1.Traningde Koydum Aslında Yok Ama..(Bu Hafta Böyle Oldu)
2.Sarkı öylesine :) Haftaya sÜper olcak..Merek etmeyin..
3.Senin gOl Kaynamışş:( üzgünüm haftaya değerlendirrim
4.Gerçekten Çok Aceleye Geldi...
5.Öbür Haftaya Çok İyi Bir Video Olcak....
6.Da Musti Abi Oyu Kime Verdiğini Yasak!! :)