Değerli Kardeşimiz OrtanSevin
Yaptığın stad çalışmalarını beğeniyle takip ediyor ve özlemle bekliyoruz.Pes oynarken stadlar çok önemli özellikle çimler.Bunları daha açık, parlamayan , göz almayan, paralel çizgilerin çok farklı renklerden oluşmadığı, fifa 2006 daki gibi yapabilirsen çok seviniriz.Diğer arkadaşlarla olan münakaşalarda Night wolf da dahil olmak üzere seni haklı görüyoruz.Sen pescilerin daha zevkli bir oyun oynaması için çalışıyor ve bunları paylaşıyorsun.
Bu çalışmalarında başarılar diliyoruz.
Bir Grup Pesci adına 'EMRESİZ'