ortansevin Orjinal Mesajı Yazan: sedodak ali samiyen stadını hangi stadın üstüne kuruyor amsterdam arena
sedodak ya kusura bakma ama ben bu stadı kuramadım unknow olan dosyaları kuramıyorum dediğin gibi unnamed olarak değiştirdim kaydettim olmadı nasıl kurabilirim bilmiyorum ama kafayı yedim bunları graphic studio da yapabimem için unnamed uzantılı yapabilirmisin bjk ile old trafford çok güzel oldu
ortansevin Editlediğim yeni Stadlar ,yeni zeminler(bazı stadlar komple bzılarının ise sadece zemini editlendi (Saracoğlu,Maracana,Nou camp,Celtic Park,Ali Samiyen Arena,San Siro,Old trafford,Mestella ) ve bunlara ek olarak bazı arkadaşlar formalar ile sorun yaşıyor bu sorunun daha fazla başınıza dert olmaması için kendi kullandığım kitserver+ tüm takımların yeni formaları ile bu formaalrın düzgün calışması için default ayarlarının yapılmış olan option file'ımı sizler ile paylaşmak istediim en azından bazı patchler cıkana kadar oyununuz daha zevkli olsun bir arkadaşım için upload ettiydim ama etmişken herkes faydalansın istedim.. ha bu arada option file 'da kadrolar güncel tabiki % 100 doğru olmıyabilir ama %80 dorudur genede olsun gayet mükemmeldir eheh fakat bir tek şeyi unutmuşum oda kendim Fb ile oynarken Henry'i bu takıma transfer etmiştim ama upload ederken düzeltemeyi unttum , dedim ya bi dost için yapmıştım ee artık indirince istiyen onu düzeltir alt tarafı bir transfer yapıcaksnız :) neyse bu arada dosyanın içindeki kitserver'ı en son install edin.. Umarım işinize yarar.. bu arada bundan sonra canınız forma yada yeni no eklemek isterse aynı pes4'deki sürükle bırak yapıp kitserver'a ekliyebilirsiniz yok zart ayarı yok zort ayarı gerekmez doru formayı doru adla doru dosya içine atın gitsin:) .. Nedir ne değildir diyen olabilir diye Screen de koyalım bol bol:) DOWNLOAD
amanbeus Ortan emeklerin takdire değer.Bu foruma daha yeni girdim.Eğer stad forma vs. importları sorunları son uploadında çözülmüşse o dosyayı indiriyorum daha öncekileri dkz ile kurmaya çalışmayacağım.92,1 mb lık dosya yeterli sanırım.Bir de resimlere baktım.Ben kendim düzeltirim ama genel olarak bu patchi indirecek arkadaşlar için söylüyorum.Fenerbahce formasının fontunu küçük yapsan o zaman gerçek formaya daha yakın olur...Aklında bulunsun.Madem yapıyorsun sen de en mükemmelini istersin sanırım..Tekrar teşekkürler.
ortansevin Orjinal Mesajı Yazan: amanbeus Ortan emeklerin takdire değer.Bu foruma daha yeni girdim.Eğer stad forma vs. importları sorunları son uploadında çözülmüşse o dosyayı indiriyorum daha öncekileri dkz ile kurmaya çalışmayacağım.92,1 mb lık dosya yeterli sanırım.Bir de resimlere baktım.Ben kendim düzeltirim ama genel olarak bu patchi indirecek arkadaşlar için söylüyorum.Fenerbahce formasının fontunu küçük yapsan o zaman gerçek formaya daha yakın olur...Aklında bulunsun.Madem yapıyorsun sen de en mükemmelini istersin sanırım..Tekrar teşekkürler. dkz ile yapılıcak bir patch var içinde ama zaten hazır olduğu için sadce onu dkz ile acıp apply partch yapıcan okadar cok ama cok basit yani nasıl yapıcağın ayrıntılı olarak yazıyor dosyanın içinde:;) dediğim gibi cok aşaırı detaylı uğrasılmış bir patch değil onu belirtiyim 2 a 3 ay sonra güzel bir patch hazırlıcam , neyse dediğim gibi bir arkadışıma yollıyodum bunu, dedim upload etmişken istiyen alsın kullansın güzel stadlar ,güzel formalar ile oynasın zaten yakında daha kasamlı patchler cıkıcaktır illaki
mkursadulusoy ortan abi ben bisşii sorcam bende stad editliyorum kendi capımda ama mesela pes 4 te agları yapıyodum transparanlık veriyodum ama aglar hareket etmedigi yani top deymedigi surece transparan olmuyodu bunu nasıl cozuyorsun yada cozebildinmi
Ertug.TR ortan san sironu çimi yeşil beyazmı yoksa banamı öyle geliyo. senden bi mestella çimi istiyom san siro için en azından nasıl yapılacaanı anlatırsan yapiim burdan :)
Chaser_BJK yaa gercekten su san siroyu yapamadım bende ortan senın verdığın patchede sorun cıktı forumda dxz den yap demişsin ama ordada olmadı "bmp die boyutu buyuk dıe" sorun cıakrıyor
seckinsezgin ortansevim kusura bakma arkadaşım... ben ali sami yen arena stadını import etmek istiyodum... stad dosyalarının hepsini indirdim... game graphic studio da ali sami yen arenayı import ederken file is too big diyor ve hata veriyor... büyük dosyaymış bana bu konuda yardımcı olurmusun? şimdiden çok teşekkürler... stadlarının devamını bekliyoruz... çok iyisin...:)
okan_fener ortan yaptığın stadlar mükemmel olmuş fakat bunları oyuna nasıl aktaracağımızı belirtirsen çoook makbule geçer başarılarının dewamını dilerim
ortansevin eet arkadaşlar bazılarınız stad importunda sorun yaşadığı için yarın dkz patch olarak hazırlıcam stadları dkz studio yardımı ile cok cok basit bir şekilde oyuna import yapabiliceksinizi yarına haletmiş olurum anlayışınız için teşekkürler
Darcheville Orjinal Mesajı Yazan: ortansevin eet arkadaşlar bazılarınız stad importunda sorun yaşadığı için yarın dkz patch olarak hazırlıcam stadları dkz studio yardımı ile cok cok basit bir şekilde oyuna import yapabiliceksinizi yarına haletmiş olurum anlayışınız için teşekkürler Abi valla çok iyi bi düşünce ben de tam şimdi sana bu Ali Sami Yen Arena yı yükleyemiyorum diyecektim.Sana yayınlıyacağın pack için şimdiden çok teşekkür ederim.
ercanguney **ortan bey :hihi: benim senden bir ricam olucak.dosya biraz büyük senin option file ı koyarmısın sadece formalar filan olsa yeter.işime çok yarıycak.şimdiden teşekkür ederim.çalışmalar çok güzel. çalışmalarında başarılar diliyorum.**
ercanguney ya kardeşim buraya konu açıyorsan sonuna kadar arkasında olucaksın senin yaptıgında işmi birşey istiyoruz cevap yok sanki uçtu arkadaş.ayıp ayıp yani yaptıgınız çok ayıp.. sizinle yola çıkılmaz malesef :mad: :mad: :mad:
ortansevin ne diosun yahu alah alah her dakka biri bir şey sorucak diğe bilgisayar başındamı beklicem :) işim güçüm var bu benim hobin yaptığımızı zaten paylaşıyoruz ama kişiye özel bir şey yapıcak durumum yok herhalde neymiş sadece option file ı istiıyormuş :) bi kere option file'ım sadece isimleri içeriyor ne logo var ne de forma formaların bulunduğu dosya zaten zipli hali 70 mb zipsiz 103 mb onun için ayrıca upload edilmesine gerek yok