Chaser_BJK Ortan eline koluna sağlıkkkk san siroo çok tatlı olmuşşşş..eyvallah dostum :) kırmadın beni
"nightwolf" ortan dikkat ediyorum stadların coğunda hala benim gecen sene editlediim textureleri kullanıyosun.Örnek sansiro ve old trafford sansiroda cl bayrakları +gatorade pirelli gibi textureler bana ait old traffordada cou sey bana ait yine bi kere solemiştim bana verdiğin cvp bastan yapmaya usendim ustune editledim oldu Ama boyle biyere geliceksek hiç gelmiyelim daha ii belki diceksin sanki ben editleyemem oraları ama eğer bu stadı sen yapıosan oralarıda sen editlemek zorundasın bastan itibaren . Sonuc itibariyle yaptığın bi seyi alıp benim demekle aynı sey.İnşallah bu soledikleri dikkate alırsın.
ortansevin Orjinal Mesajı Yazan: "nightwolf" ortan dikkat ediyorum stadların coğunda hala benim gecen sene editlediim textureleri kullanıyosun.Örnek sansiro ve old trafford sansiroda cl bayrakları +gatorade pirelli gibi textureler bana ait old traffordada cou sey bana ait yine bi kere solemiştim bana verdiğin cvp bastan yapmaya usendim ustune editledim oldu Ama boyle biyere geliceksek hiç gelmiyelim daha ii belki diceksin sanki ben editleyemem oraları ama eğer bu stadı sen yapıosan oralarıda sen editlemek zorundasın bastan itibaren . Sonuc itibariyle yaptığın bi seyi alıp benim demekle aynı sey.İnşallah bu soledikleri dikkate alırsın. yaw sen iyi misin şimdi bu ne alaka ben bir yere gelmek falan istemiyorumki millet düzgün düzgün oynasındiye düzgün hale getiriyorum elimdekilerle eğer işime yarıyan bir tex varsa onu kullanıyorum niye değiştiriyim sonucta ozmn yama yapıcaksan acıp konami'ye sormak lazım cünkü officall olmayan yama yapmak yasak bu yüzden hersene kodlara zorluk getiriyorlar yani benim cıkıp bi konuda kendimi ıspat edicek bir durumun yokki ben bu stadı yaparken cimi kötü değiştiriyorum koltuklar kötü değiştiriyorum eğer yeni bir tex lazımsa ekliyorum ama elimdede varsa bunu koyuyorum olan bir şeyi yapmak sacma cünkü ama sen şimdi burda neden böyle birşeye girdin anlamış değilim yani ne alaka ben kendim bu şekilde oynuyorsam koyuyorum buraya beğenen oynar bu neye benziyor biliyomusun senin internette bi logo bulup onu kullanmana ;) logoyu baştanmı cizersin yoksa iyi bir durumdaysa photoshop 'ile onu istediğin boyuta getirip öyle mi kullanırsın . bilmem anlata bildimmi . Bide dostum coğundademen de biraz abartı olmuş :)yani gerektiğindede gerktiği text'i yaparım Ali samiyenin catısı vs gibi eğer elimde yoksa yada başka olmayan herşeyi yani sonucta amac pes severlere keyifli bir oyun sağlmak sonucta gerekirse sadece bi cim düzetir öylede bırakırım bu da edit olur sonucta ..bi pirelli logosuna takıldıysan onuda düzeltirim 10 dakkaya yani ben de bazeen diorum yap koyma buralara ama sonra için elvermiyor koyuyorum sonra da bunu şurası şunun bunun burası bunun yaw Pes_5 de yok diye yapıyoruz bi arkadaş istemiş sansiro bende alsın kullansın istiyorum olanın aynısını kopyalıyıp yapmıyoruz ki ama cıkıp pirelli benim diyip sanki burda bu stadı ben yaptım ama sen benden caldın'a getirisen olmaz arkadaşım kusura bakma biliyorsun seni severim ve kırılmam ama bu biraz üzdü beni bir kez daha benim bi r şey ispat etmek değil amacım sadce en iyiyi sunmak benim bir cok textim iceman'dan ilufuan kadar kullanılıyor ve acıkcası önemsemiyorum cünkü editlemek = hoşuna gitmeyen bir yeri düzeltmekdir !! ama için rahat edicekse Sansiro'daki 2 text'in değişti buna takılmadığını bildiğimden kullandım onlarıda biliyorsun daha önce konuştuk bunları neyse .. boş ver
ortansevin Orjinal Mesajı Yazan: Black God ama insanalrın stad pattern lerini çalarak bi yere gelmek de ne kadar doğru tartışılır 1. si calmak mı yavaş derim ortada yayınlanmış stad pattern leridiye bir şey yok yapılmış stadlar var şimdiye kadar stad pattern lerim diğe kimse bir konu acmadı dimi 2.si stad editlerken internetten edindiğin herşeyi kullanırsın yeterki sana özgün değişiklikler yap ee bende nacizana san siro stadında koltuktan cime , cimden fileye, fileden yedek klubülerine kadar editlemişim ee ilimde olan 2 adet tex'tide kullanmışım ne yani ozmn internette logo falan da indirmiyelim logolarıda kendimiz yapalım ben bukadar uğraşamam cünkü amac birşey ispat etmek değil olmayın bir şeyi insanlara en iyi şekilde sunmak 3. sü öle bir şey ortaya cıkarmışssın sanki ben direk pes 4 den kopyalaıyorum gibi ya buna nedenir yaptığım stadlar ortada onun için fazla uzatmaya gerek yok valla insan dio yapma :) takıl evde kendi oyununda ama sevdiğim dostlar var burda
ortansevin San Siro Buyrun içiniz rahat etsin diğe 2 adet texture yoğun talep üstüne değiştirilmiştir:D Download San Siro http://rapidshare.de/files/7334036/san_siro_by_Ortan.rar.html
ortansevin IBROX STADIUM G. RANGERS Download Ibrox Stadium http://rapidshare.de/files/7334840/Ibrox_Stadium_by_Ortan.rar.html
saner ya beyler nasıl imprtluycaz şunları gerekli programı indirdim kurdum (bilmem ne studio) ama ben ona bakıyom o bana bakıyo yok mu bi açıklayacak olan babayiğit....
sdogan19640101 ya arkadaşlar stadlar süper yapanların ellerine sağlık birdebunları nasıl tık tıklayacağız bir güzel anlatsa görüntülü olarak.
amateur Şükrü Saraçoğlu'nu yüklüyorum, bir bakıyorum zip'ten çıkan dosyalar 'unknow_10818' vs., Graphic Studio'daki dosyalar 'unnamed_10818' vs. Vardır bir hayır diyorum, import'a basıyorum, bu çıkıyor:
ortansevin dll sorununun neden kaynaklandığını bilmiyorum istersen dosya adının farklı olması önemli değil
amateur :,( :,( :,( :,( :,( :,( :,( :,( :,( Bu arada bir şey farkettim, zip'ten çıkan dosya 'unknow_10818.BIN', Graphic Studio'daki dosya 'unnamed_10818'. Yani birinin uzantısı BIN, diğerinin uzantısı yok. Bu bir hata olabilir mi?
ortansevin :) yok öanmeli değil isim hiç öenmli değil önemli olan doru text:'leri içermesi yaniismi saıkjdsh olsa yine olur sende neden olmuyor anlamış değilim dkz ile import et ozmn olur
Nacrissa amateur kardeş o sorunu bende yaşıodum sadece ilk çıkan uyarıya hyr diosunya ona ewet diyeceksin sonrada bi sürü dosya içinden o9nları bulcaksın o asmaan bu hatayı wermio ehehiehi
Nacrissa Orjinal Mesajı Yazan: ortansevin ALİ SAMİYEN ARENA DOWNLOAD ALI SAMIYEN ARENA: http://rapidshare.de/files/7317466/Ali_Samiyen_Arena_by_Ortan.rar.html ********************************************************** baba tek bişi sölüyorum saçmalamışsın gerçekçi yap biras mşu stadları bi şükrü saraçoğlunda fantezi yapmamışısn gerisindeki bütün stadlar aşırı derecede fanteszi a.q yaf