Orjinal Mesajı Yazan: serromacher
bir önceki sayfada verdiğim öneriye hiçbir cevap gelmediğinden beni önemsemediğini anlıyorum. En azından tamam olur veya olmaz böle daha güzel diyebilirdin. Kolay gelsin...
sinirlenme yahu görmedim görsem cvp verririmn ok . yaparıö dediğini linkleri koyarım ilk sayfaya
_?_______________________________________________________________
saracoğlu hakkında
bu arada saracoğlunu importlarken sadece unknown yazan dosyalar importlanıcak 2,4.jpg oanlar stadyum'dan alınan screen'dir bunu importlarsanız oyun acılmaz;)