ortan sana bir sorum var, senin exclusive patchdeki (pes4 için) statları, direk pes5'e import edip kullanabilirmiyiz. Ya da şöyle söyliim, bildiğim kadarıyla PES4 formalarını kullanabiliyoruz pes5'te de bunun dışında, PES4'teki top, stat, krampon, reklam panosu vs.leri Pes5'te kullanabiliyormuyuz.