hellraiser Bir süredir uğramıyordum foruma.Hayırlı olsun Makaay bu yıl Öss sonrasına kadar Fm2006'yı yüklemeyeceğim ama süper olduğundan eminim yamanın.
cihanluigi oyunu kurarken ascoli'de hata veriyor!! Wrong number of disc ascoli falan yazıyor. Ama oyun açıldığında sorun yok!!
dj.yso arkadaşlar ben şimdi makaayın yapmış olduğu yamayı indiriyorum.6.0.1 kurulu zaten. bursaporu seçeceğim acaba makaayın yapmış olduğu yamada da fikstür sorunu varmı ona göre seöeceğim de yardım ederseniz sevinirim
Fanatik55 yok kardeş makkaay abinin yaptıgı yamayla ilgili bir sorundegil bu sorun tüm FM lerde var 6.0.2 yamasında düzeltilecekmiş ;)
Makaay Arkadaşım acıklamıs ama bende söyliyim.Var olan sorun sigames den kaynaklanmakta ve anca onlar düzeltebilir.6.0.2 yamasına kadar türkiye 2.ligleri bize haram...
zagalo B kategorisinde oynayamazsın ama A kategorisinde oynayabilirsin Ben antalyasporla oynadım ve sorun cikmadi ama b kategorisinden secince sorun cikiyo
Şizofren **met sedef kaleci sezer sezginde oldukça dandik özelliklerle çıkıyor nomalde sezer müthiş bi yetenekdi**
eLanvitaL ya arkadaşlar benim bir sorum varda bu fm 2006 6.0.1 resmi yamasını hangi dosya içine yüklüyoruz?
eLanvitaL ya arkadaşlar benim bir sorum varda bu fm 2006 6.0.1 resmi yamsını hangi dosya içini atıyoruz?
A.C MiLaN ya bende bir türlü olmadı neden acaba o formalar falan hiçbir gelişme yok valla gıcık oldum yaaa bir yardımcı olursanız sevinirim.
Shevchenko blackcold Dosyayı hiç bir yere atmıyorsun yüklediğin dosya zaten .exe dosyası o dosyayı çalıştırıyorsun ve yüklüyosun