selamlar konu baslıgı ile cok alakası olmamasına ragmen sizden bir konuda yardım isticem. daha önce kopya cd den oynadıgım fm2006 da Boluspor la basladıgım bir kariyer vardı. ancak gecen hafta oyunun orjinalini aldım ve eskisini image ları ıvırları zıvırları herseyi kaldırıp oyunu bastan yukledim eski save dosyalarını da sildim, yeni oyuna baslamak icin...
Öncelikle tüm (official ve düzeltme) yamaları yükledim. oyuna herhangi bir takım alıp basladıgımda oyun gayet guzel calısıyor. (Bu arada MAKAAY yamayı oldukca begendim cok özenli hazırlanmış). Fakat Boluspor u sectigimde manager olarak girdiginiz isim yani "untitled" olan kısıma tıkladıgınızda oyundan atıyor. isimi secip add diyorsunuz oradan direk takım falan acılabiliyor ancak altta manager ismi yanında takım ismi yazan yerde manager ismine tıklayınca windowsa dönüyor ve hata veriyor. Bunu baska hicbir takımda yapmıyor sadece Boluspor da bir bug oldu zaten bolu nun kendisinde de bug var ya (: neyse. bu cok alakasız sorunun neden olabilecegi ve nasıl düzelecegi ile ilgili fikri olan varsa yardımlarını bekliyorum tesekkur ederim.