_TaYFo_ Selam ben bu fm2006 düzeltme yamasını indirdim.Beşiktaşı açtığımda ailton 2.2 kleberson 1.9 cordoba 1.6 milyon dolar yıllık maaş alıyor gözüküyor.Bir oyuncu transfer etmek istediğimde yıllık miktar 2.9 milyon dolara kadar çıkabiliyor.Beşiktaş ekonomik sıkıntıda deniyor ama bu yıllık maaş miktarları beşiktaş için gayet iyi bir yanlışlıkmı var acaba?(Bu durumla ilgili başka bir konu açtım ama pek ilgi gösterilmedi buraya da yazayım dedim)
Makaay normal günümüzde aldıkları maaşları yansıtmaya calıstım yaklasık olarak.besiktasta ekonomik sıkıntı var diye söyleniyor ama adamlar yinede deli gibi para harcıyorlar.cepten yiyorlar gibi.yani gs gibi alenen bir sıkıntı yok
_TaYFo_ Makaay başta eline sağlık yaptığın yama için bu para meselesi dışında(o da şüphemden) yamadan kendi adıma memnun kaldım Bu para durumlarını yıllık maaşları bir sitedenmi alarak ekledin acaba?Yani resmi rakamlarmı?
_TaYFo_ Bir de beşiktaşın 2010'a kadar 70 milyon dolarmı ne borcu varmış Ligtvde bir program da tartışıyorlardı onu da uzun vadeli bir şekilde koyabilseydin iyi olurdu esasında..
_TaYFo_ Makaay ailton kleberson cordoba bir nebze de gençlerbirliği gibi bir anadolu klübünden alınan youla yıllık 2.1 milyon dolar alıyor ve bu maaşı kleberson ve cordobayı geçmiş durumda?Bunun açıklamasını yapabilirmisin hangi kaynağa göre bu maaş düzenleesini yaptın? tşkrler
Makaay bir hata olmus olabilir youla konusunda.inceleyecegim.teşekkürler.kaynak sık kullanılanlarımda kayıtlıydı ama formattan sonra gitmiş sanırım.bulabilirsem tekrar bilgilendirecegim
lampard Orjinal Mesajı Yazan: Last_BLow Orjinal Mesajı Yazan: lampard 6.02 ile uyumludur mu acaba Evet, uyumlu. Söylediğin için rahatladım
Shevchenko Orjinal Mesajı Yazan: samet_369 türkiye ligindeki bazı oyuncuların güçleri düşük onları yükseltin emredersin abi, başka isteğin olursa biz buralardayız mahmut hizmette kusur etmeyin abime :D
Makaay Orjinal Mesajı Yazan: batugol73 ya abi indirmedim ama güzel bişi gibi bunu çıkartanın Allah 1000 türlü fm patch versin Allah aşkına daha yararlı dualar edin yaw :) Orjinal Mesajı Yazan: Shevchenko Orjinal Mesajı Yazan: samet_369 türkiye ligindeki bazı oyuncuların güçleri düşük onları yükseltin emredersin abi, başka isteğin olursa biz buralardayız mahmut hizmette kusur etmeyin abime :D :)