gencfbdaywalker Orjinal Mesajı Yazan: alisko ya abi eline sağlık eminim çok güzel bir patch dir de bu rapidshare den premium üyeliği olmayan yükleyemiyor ki benim yok ne yapmalıyım??? şimdiden teşekkürler free ye bas aşşada beklicein süreyi yazcak süre bitince dosyanın adı yazar tıkla indir ok
alisko valla ne dicemi bilemiorm daha demine kadar bir türlü yüklemeyen patch şimdi takır takır yüklenio GENCFBDAYWALKER sende bizi iyice salak yaptın daha önce de kullandık rapidshare i heral ama yinede saol mesajın ugurlu geldi su anda yukluom.
oSa Orjinal Mesajı Yazan: alisko valla ne dicemi bilemiorm daha demine kadar bir türlü yüklemeyen patch şimdi takır takır yüklenio GENCFBDAYWALKER sende bizi iyice salak yaptın daha önce de kullandık rapidshare i heral ama yinede saol mesajın ugurlu geldi su anda yukluom. Birşeyi bilmiyor olmanın salaklıkla ne ilgisi var anlamadım. Herkesin herşeyi biliyor olmasını bekleyemezsin. Ayrıca onun yerinde kim olsa aynı şekilde cevap verirdi. İnsanların yardım etme heveslerini kırmamaya özen göstermek lazım ;)
gencfbdaywalker Orjinal Mesajı Yazan: alisko valla ne dicemi bilemiorm daha demine kadar bir türlü yüklemeyen patch şimdi takır takır yüklenio GENCFBDAYWALKER sende bizi iyice salak yaptın daha önce de kullandık rapidshare i heral ama yinede saol mesajın ugurlu geldi su anda yukluom. 10 defa okusam mesajı yine aynı anlamı çıkartırım..ben söylemesem başkasıda aynen böyle diyecekti ona da eminim..
alisko Orjinal Mesajı Yazan: oSa Birşeyi bilmiyor olmanın salaklıkla ne ilgisi var anlamadım. Herkesin herşeyi biliyor olmasını bekleyemezsin. Ayrıca onun yerinde kim olsa aynı şekilde cevap verirdi. İnsanların yardım etme heveslerini kırmamaya özen göstermek lazım ;) galiba yanlış anlaşıldım ben herşeyden önce FBli olan arkadaşa salak demedim demem ben orada daha önce rapidshare i kullandığımı belirtmek için demiştim.
Makaay Orjinal Mesajı Yazan: korcan23 ya makaay olmuo ya şu 6.0.1 crackini elinde olan birisi verebilir mi??? http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=54812 burda yazılanları uygularsan sorun cözülecektir... yorum yapan herkese teşekkür ediyorum
Venom Çağatay diyeceğini demiş zaten üstüne laf düşmez.... Teşekkürler die yazmışsın saol ama biz ne yaptık ki asıl teşekkürü hak eden sensin ellerine sağlık Prof. FM Makaay (oSa alınma:))
Makaay Kısa da olsa yamanın yapım aşamasında bu konuya yorum yapan herkese teşekkür etmeye calıstım.Bu kadar cok emek harcayan ve bunu savunan birisi olarak en kücük yardımı yapanı bile görmezden gelemezdim. Teşekkür ediyorum Yasin yorumun için
Battousai Screenlerden olsun,açıklamalardan olsun,yapılan yorumlardan olsun mükemmel bir yama olduğu ortada hele ki Makaay gibi bu işin üstadı olmuş birisinin elinden çıktığına göre gözüm kapalı indiriyorum :) Yanlız Makaay senden bi ricam var bidaha böyle güzel yamalar yapma şurada ÖSS'ye hazırlanıyoz senin yaptığın işe bak şimdi ben 2 gün kalkamıyacam Fm başından :D :p...Şaka bi yana tekrar tekrar eline sağlık:type: :scn_op: :applause:
nevzatgs1905 öncelikle çok güzel bi yama olmuş..farkettiğim birçok hatayı düzeltmiş..fakat bu yamayı yükledikten sonra eski shortlistimi oyunda import edemedim..neden acaba kullanamıyacakmıyım o shortlisti artık baştan mı başlasam futbolcu aramaya...ayrıca editöre girmem oyunda bi soruna yol açar mı patchten sonra??şimdiden teşekkürler
Makaay shortlist ekleyememe sorununun sebebini bilmiyorum ama bu yamadan kaynaklanmadıgına eminim. editöre girip yapacagın oynamalar bilincli bir sekilde yapıldıktan sonra hiçbir zarar vermeyecektir.
TheMaNqLeR Çok güzel yama olduğuna eminim. Bundan öncekilerden biliyorum.. Emeğine sağlık barış abi...
Metin85 oyuna baslarken italya ligi yüklendigi sirada oyun kapaniyor ve su hata yaziyor : wrong number of league fixtures for ascoli sorun nedir ??
Makaay italya ligi fikstüründe bir sorun var o cıkan uyarıya tamam diyerek liglerin kurulumuna devam edebilirsiniz.o uyarı size italya liginin gercek fikstüre göre oynanamayacagını gösteriyor.yani oyunun belirledigi fikstür olacak...kurtulmak için aşağıdaki dosyayı silebilirsiniz.ama dedigim gibi oyunun oynanmasına hicbir etkisi yok bu uyarının... C:Program FilesSports InteractiveFootball Manager 2006datacomps içindeki ita_a_32.cmp dosyasını silerseniz sorun kökten cözülecektir...
nevzatgs1905 patchten sonra oluşan bi sorun bu..yeni bi shortlist oluşturdum fakat oyundan çıkıp tekrar girince tekrar shortlistim boş görünüyor.dediğim gibi önceden oyunu oynarken olmayan birşeydi bu.fikri olan biri yardımcı olabilirse sevinirim
korcan23 Orjinal Mesajı Yazan: Makaay http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=54812 burda yazılanları uygularsan sorun cözülecektir... yorum yapan herkese teşekkür ediyorum süpersin abi çok saol ;)