Orjinal Mesajı Yazan: nevzatgs1905
patchten sonra oluşan bi sorun bu..yeni bi shortlist oluşturdum fakat oyundan çıkıp tekrar girince tekrar shortlistim boş görünüyor.dediğim gibi önceden oyunu oynarken olmayan birşeydi bu.fikri olan biri yardımcı olabilirse sevinirim
Öncelikle shortlist'ini oluşturduktan sonra save edersen bu sadece o oyun içerisinde geçerli olur ve herhangi bir şekilde diske yazmamış olursun. Shortlistini başka bir oyunda kullanabilmek için onu oluşturduktan sonra export etmen gerekir. Aşağıdaki işlemleri uygulayıp bir kontrol etmeyi dene.
1. Save ettiğin shorlist'ini "Export Shortlist" ile ayrı bir dosya olarak yaz ve dosya ismi verirken türkçe karakterler kullanma. Sonra "Import Shorlist" dediğinde shortlist'ini verdiğin isimle görebiliyormusun diye kontrol et.
2. Yukarıdaki işlemden sonra dosyayı göremiyorsan C:Documents and SettingsMy DocumentsSports InteractiveFootball Manager 2006 dizininin altındaki shotlists dizininin özelliklerinde read-only seçeneğinin işaretli olmadığından emin ol.