Yine Barış, yine Makaay, Yine o...
Bu çocuk bunu hep yapıyor, her zaman en iyi, her zaman ilk ve tek. Etrafta taklitleri de türedi zamanında, çekemeyenler de... Ama işte en iyi cevap olsun bu onlara.
Harika bir yama olmuş her zamanki gibi. Artık başarılarının devamını dilemek bir yana, nazar değmesin diyorum. Sonsuz tebrik ediyorum. Ve emeği geçen herkese de ayrıca teşekkürler...