Freak. Orjinal Mesajı Yazan: Venom Orjinal Mesajı Yazan: LuNaT1C Neyseki ilk dönem 3 diye bir şey olmuyor ama lisede.İkinci dönemde 1 alırsan sene sonunda karnene 1 olarak geçer. Var mı cidden öyle bir şey ya? Tarihim ilk dönem 4 ikinci dönem 1'di gayet de "Ortalama ile geçti" yazıyordu. İkinci dönem 1 olunca kalınıyordu bizim dönemde. Benim de Almancam 1 di ikinci dönem düzeltmiştim. Tam tersi olsaydı kalıcağımı söylemişlerdi:P
LuNaT1C Orjinal Mesajı Yazan: Venom Orjinal Mesajı Yazan: LuNaT1C Neyseki ilk dönem 3 diye bir şey olmuyor ama lisede.İkinci dönemde 1 alırsan sene sonunda karnene 1 olarak geçer. Var mı cidden öyle bir şey ya? Tarihim ilk dönem 4 ikinci dönem 1'di gayet de "Ortalama ile geçti" yazıyordu. E tabi 1 olmasına rağmen ortalaman yeterse geçersin.
Anxiety Hayır 2. dönem 1se kalıyorsun. Genel ortalaman kurtarırsa geçiyorsun. Ama bu alan dersinse hocaya ne versen geçemezsin.
LuNaT1C Tamam o dersten kalırsın da genel ortalama diyorum ben.Genel ortalama yeterse kurtarır seni, geçersin.Ayrıca alan dersin 1 olunca,tüm derslerinin genel ortalaması en az 3.00 olursa(3.00 anadolu lisesi için),yine geçersin sınıfı ortalama ile.
Hqmi Dil Anlatım : 55 Sınıfın çalışkanlarının 45 altı aldığı sınavda bu not sevindirici ve ilk dönem 1'di :rolleyes: :)
MCeNK Matematik 40-45 civarı geldi fakat hoca sınavı iptal etti.Bayağı düşük geldi (bence kızlar düşük almasa iptal etmezdi ama neyse:) )..Bu sefer çalışırım inş.:) En azından 45'ten yukarı alayım o yeter:D
Hqmi **Dönem ödevini son güne bırakmanın sıkıntısını çekiyorum :O Aslında pek son günde sayılmaz. Hoca Nisan sonu toplucam demişti :) Cuma gününe kadar yazarım inşallah.**
Life. İngilizce:75 Türkçe:100 Fen:70 Din:75 İnkilap Tarihi:90 Matematik:55(sadece 5 soru ve 1 sorunun yarısını yaptım hepsi doğru çıktı:))
wickedqame Orjinal Mesajı Yazan: Ham1 Coğrafya : 45 Yazılı çok kötü geçmişti. En azından 2 aldım :o Coğrafyamı:confused: Lise 1 demisn?
Hqmi Orjinal Mesajı Yazan: wickedqame Orjinal Mesajı Yazan: Ham1 Coğrafya : 45 Yazılı çok kötü geçmişti. En azından 2 aldım :o Coğrafyamı:confused: Lise 1 demisn? Evet. Niye herkes bunu soruyor ? :P Ayrıca hoca da çok kazık sormuştu :D