2.döneme bayağı kotü başladım..Bu dönemki ilk 3 sınavım şöyle:
İngilizce:35
Biyoloji:38
Fizik:10 (daha ilk sınavdan çaktım..Böyle giderse sınıfta bırakırım dedi bana hoca:eek: .Zaten gıcık gidiyordu bana.Moralmen çok bozuğum:( 2 sınav daha olacağız ama onlardan da yüksek bir not almam lazım sözlülere kalırsa bu iş bırakır beni:) )