Dün matematik sınavı olduk. 2 gün deli gibi çalıştım. çünki ilk sınav 38di. Sınav çalıştıklarımdan çok farklıydı ve yine 1 alıcam.
Diğer derslerde berbat. Kimyacı ve tarihçi beni geçirceğini söledi. Derslerde kendi halimde olduğum için. Matematik, dil-anlatım ve coğrafya kötü şuan.