Fizik yazılsını matematik dersinde olacaktık.
Fizikten fazla bişey bilmiyordum düşük alacağımdan korkuyordum
yazılı başladı yanımdaki fırlama yazılıyı 20 dk da bitirip verdi.
geri geldiğinde sorularımı gösterdim olm bak bunları çöz hele dedim
oda bi kitap çıkardı çözüm yapmak için hocadan izin alıp(ders çalışmak bahanesi ile)
soruyu yazdı kitaba sonra çözdü bende gözlerimi şaşı ederek kağıda baktım çözümü aynen yazdım. yazmaz olaydım:D
matematikçi duruma uyandı. Gelip bize dedi arkadaşım siz 0 aldınız. dedik ya siz ne diyore biz kopya çekmedik dinlemiyor adam
neyse bana kağıdı verdi ama kitabı dedil olarak aldı.
sınav bittiğinde fizikçi sınıfa girdi. matematikçi olanı aynen anlattı fizikçiye. Fizikçi dedi oğlum umut sen agit'e bakıp kopya çekmişsen ikiniz de 0 alırsınız. Aha biz ne yapacağız diye soruyorduk agitle birbirimize.
sonra ertesi ders fizikti laboratuara gittik agitle bi plan yaptık kağıdımdaki cevabı değiştirirsek sorun kalmayacaktı.
kağıtlarıda laboratuarın solundaki odaya tıkmıştı tilki:D.
Sonra tuvalet izni aldım kapıdan çıktım sonra birden sol odaya girdim. hoca gelirse biterim ama değiştirmem gerek
kağıtları bulamadım çekmeceye bakmak aklıma gelmedi:D
sonra laboratuar a geldim oturdum agite dedim olm ben yapamadım bende o öd yok sen yap diyip gazı verdim.
oda tuvalet izni bahanesi ile çıktı lavoratuar dan bizim hoca saftır biraz:D:D herkese izin verir.
girdi odaya sonra biraz bekledikten sonra çıktı odaya girmeden kaşgöz yaptım ne oldu diye oda tamamdır işareti yapınca üstümden yük kalkmıştı diyebilirdim. çamuru çamurla temizledik ama olsun böyle bir anı oldu işte:D
yakalansaydıt ikimizede tekmeyi basarlardı
tabi olay kapadı yazılılar okundu 70 aldım:o