Anxiety Orjinal Mesajı Yazan: Bedevi Matematik:54 Edebiyat:45 İngilizce:70 Tarih:60 Kimya:70 Biyoloji:48 Sağlık:67 Fizik:70 Gözlerim yaşardı. :p
..Nicklas.. Orjinal Mesajı Yazan: ..Nicklas.. lise hayatımdaki ilk sınavımdan 0 alacağım sanırım:( Orjinal Mesajı Yazan: ..Nicklas.. off ya çok moralim bozuk mat:45 ing:60 off yaa :(:( yarın bide veli toplantısı war hakkınızı helal edin arkadaşlar vay be :D nerden nereye :p
kurdt Coğrafya'dan 65 almışım. Fena sayılmaz, ikinci yazılıda biraz kassam ilk dönem sonuna 5 getiririm. Hoca zaten bizi fazla zorlamayacağını falan söylemişti. Birde birkaç soru sormuştu onları bildiğimden sözlü notu vermişti
LuNaT1C Bizim de salı olduğumuz edebiyat yazılısı açıklandı bugün(ya da dün her neyse.) 50-60 arası bekliyordum 70 almışım iyi moral oldu :z