Daha yüksek beklediğimi belirtiyim o zaman.Adam öyle bir not kırıyorki şaşakalıyorsun,mesela 1 soruda hangileri vardır diyor 3 doğru 1 yanlış seçersen 2 puan veriyor(şık sorusu değil ne kadar bilip bilmediğine bakıyor.),sonra açıklamaları o kadar uzun yazıp,iyi açıklamamıza rağmen yine puan kırıyor.E adam tabi alışmış 15 yıl fen lisesindeymiş 3 sene önce gelmiş bize,doğru yazdığın bir sınavda 5 alcağın yerde 4 alıyorsun hem de en düşüğünden bu da doğal olarak üzüyor insanı,ayrıca diğer sınıfların hocası farklı olduğu için 90-100 almışlar hep.Bu durum beni üzdü,yoksa 70 mi çok mu kötü?Tabii ki hayır biyoloji 4 gelsin yeter diyordum zaten ama sağlama alamadığım için 2. sınavdan kaygılıyım.