Edebiyat 70,
İngilizce 74,
Fizik 33,Dil ve Anlatım 30..
Geometri sıfırdı,hocayla baya bi tartıştık aramız bozuk fena halde..Tekrar yazılı olcas.. :)
Yarın kimya yazılısı var..Ertesi gün beden e. sözlüsü (:)) ve metematik yazılısı,perşembe geometri..Hayatta kalmam çok zor olcak.. :)