Orjinal Mesajı Yazan: Cesc
Anormalim öle mi? Anasınıfından beri yılsonu ortalamaları hep 5.00 olan (bu senede ilk dönem sadece inkilap 4) ve matematikte son 6 yazılıda 100 serisi yapmış biri için çk çk düşük bi not olduğunu kabul etmelisin. Ama bu notlara bakıp inek olduğumu sanmayın, ankaradaki ark.larım bilir össye 2.5 ay kalmasına rağmen bile hala günde 1 saatten fazla çalışamıyorum, bu yıla kadar ztn hiç çalışmıyodum. Bu yıl çalışma ortalamamı 0.01 saatten
1 saatte çıkardım..
Hala başka şeyler peşindesin.Ve hala anormalsin.6 kez 100 alıp seri yapman 78'e üzülmen anlamına gelmez.Zaten 78 düşük değil.Benim aldığım notda düşük değil ama ben ortaokuldayım sen lisedesin.Nese uzatmaya değmez.Kapatalım istersen.
Din : 65 :( Bu dönem bi türlü şu saçma notlardan kurtulamadım.Bilmiyorum aklım nerelere kayıyo ama doğru yolda olmadığımdan eminim.
Vatandaşlık yazılım züpper geçti.En az 70 alırım heralde. :) Eğer aksi bi durum olursa buraya kesinlikle yazmam galiba. :)