LuNaT1C İngilizce:87 Fen:90 trafik:80:D türkçe:76 yine kompozisyon:( İnkılap:90 Vatandaşlık:95 Din:100:D Matematik:88
Cesc Kimya: 91 (okulun en yüksek notu) Bio: galiba 78(ark söledi, bu yüzden galiba diorm, tam emin deildi) Fizik: 96
LuNaT1C Orjinal Mesajı Yazan: Cesc Kimya: 91 (okulun en yüksek notu) Bio: galiba 78(ark söledi, bu yüzden galiba diorm, tam emin deildi) Fizik: 96 havanı sevsinler dostum:cool:
Cesc Orjinal Mesajı Yazan: CrAzY_YiqiT Orjinal Mesajı Yazan: Cesc Kimya: 91 (okulun en yüksek notu) Bio: galiba 78(ark söledi, bu yüzden galiba diorm, tam emin deildi) Fizik: 96 havanı sevsinler dostum:cool: Olm organik kimya, tabi havam olacak. Lise sonda görürüm seni:p
turkmad İngilizce:70 Matematik:70 Fen:55 İnkilap:83 Vatandaşlık:100 Türkçe:70 Beden:100:) Görsel Sanatlar:100 Bilgisayar:100:) Din:100 Teknoloji:100 Müzik Sözlü:100 bunlar benim 2.inci yazılılarımmm boyle giderse takdir alıcam bide oksyi kazansam gel keyfim gell:D
Ayrton Senna Da Silva Hayatımda bu güne kadar hiç bir zaman Din dersinden 70'den aşağı not almadım. Bu sene Matematikten 70'in üzerinde not alamdım. İngilizceden 100'ün altında inmedim :)