Şimdiye kadar en düşük yazılım 74'le tarih. Bizim sıranın hepsi 74 aldı:D, sadece bi ark 64 aldı, bi soru ona ulaşmamış:D
Felsefeden bile 95 aldım; hastanede olduğum için yazılıya girememiştim. Hoca sonra beni yazılı yaparken sırayı tahtaya çektirtti ve yüzümü sınıfa döndürdü. Sonra hangi grubu istersin dedi, bende a grubunun soruları olduğu için a'yı istedim:) Hoca kağıd verdi soruları sınıfa sor onları söz yapıyorum dedi:) Ben sordum ark.lar cevapladı yarısına kadar, dierlerinide ezberlemiştim ztn hepsini yaptım. Sadece bi ark bi soruyu yanlış yapmış(:D) ordan 5 puanım gitti..